• العربية
  • English
  • فارسی
 
امام جعفرصادق (علیه‌السلام) :

مَن ماتَ مِنكُم وَ هُوَ مُنتظِرٌ لِهذا الأََمرِ كان كَمَن هوُ مَعَ القائِمِ فی فُسطاطِه.
هر کس از شما که در حال انتظار ظهور حضرت مهدی(علیه‌السلام) از دنیا برود همچون کسی است که در خیمه و معیت آن حضرت در حال جهاد به سر می‌برد. (بحار، ج ٥٢، ص ١٢٦)

   
 
 
 

سومین کنفرانس بین‌المللی «امام رضا (ع) و علوم روز


دبیر علمی سومین کنفرانس بین المللی امام رضا (ع) خبرداد؛

برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی «امام رضا (ع) و علوم روز» در مشهد
خراسان‌رضوی - دبیر علمی سومین کنفرانس بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز، از برگزاری این کنفرانس در پایان آذرماه در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، حجت الاسلام سید رضا مودب در نشست خبری سومین کنفرانس بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز، که صبح امروز ۱۷ آبان ماه در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: سومین کنگره بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز، در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذرماه و همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) و در مشهد برگزار می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم افزود: وجه تمایز این کنفرانس این است که مقالات مبتنی بر سخنان و سیره امام رضا (ع) بوده و این برای جامعه علمی، مایه افتخار و مباهات است و می‌توانند از این فرمایشات بهره‌مند شوند.

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز خاطرنشان کرد: تا پیش از برگزاری کنفرانس و همچنین در روزهای برگزاری کنفرانس، نشست‌های علمی و تخصصی پیرامون محورهای کنفرانس پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام مودب افزود: زمان ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس تا پایان آبان ماه ۱۴۰۲ بود که با توجه به استقبال پژوهشگران، این زمان به مدت یک هفته و تا ۷ آذرماه تمدید شده است. تا کنون حدود ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده و انتظار می‌رود تا پایان مدت زمان فراخوان آثار، این تعداد مقالات نیز افزایش پیدا کند.

وی افزود: اساتید و پژوهشگران برای شرکت در این کنفرانس علمی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه امام رضا (ع) و بخش کنفرانس امام رضا (ع) و علوم روز، ضمن کسب اطلاعات بیشتر نسبت به محورهای کنفرانس، مقالات خود را به دبیرخانه ارسال کنند.



 

انجمن‌ها
دانشگاه‌ها
پژوهشگاه‌ها
مراجع عظام
سایر

انتشار محتوای این وبگاه تنها با ذکر منبع مجاز میباشد

X
Loading