• العربية
  • English
  • فارسی
 
حضرت مهدی(عج) :

اَكثِروا الدُّعاءَ بِتَعجِیل الفَرَجِ فَاِنَّ ذلِكَ فَرَجُكُم.
برای تعجیل در ظهور من زیاد دعا کنید که خود فَرَج و نجات شما است. (کمال‌الدین، ج ٢، ص ٤٨٥)

   
 
 
 

عملکرد صحیح مسئولان، عامل تقویت امید به آینده در مردم


رئیس دانشکده الهیات دانشگاه قم:
عملکرد صحیح مسئولان، عامل تقویت امید به آینده در مردم است
سیدرضا مودب
حوزه/ رئیس دانشکده الهیات دانشگاه قم تصریح کرد: بی شک یکی از عوامل مهم تقویت اُمید به آینده در بین مردم، عملکرد صحیح مسئولان و تلاش مجدانه آن ها در راستای حل مشکلات کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید رضا مؤدب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک سال جدید و نیز تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ها در سایه همت جدی مردم و مسئولان مبنی بر کار و تلاش مضاعف صورت می گیرد، به خصوص مدیران و مسئولان دولت و نظام که با عملکرد درست خود می توانند امید مردم به آینده را روز به روز بیشتر کنند.

وی همچنین با اشاره به این که ارتباط امت با امام و رهبر جامعه مسأله بسیار مهم و تعیین کننده ای است، افزود: در روایات ما بر این نکته تاکید شده که اگر امت راه سعادت را بخواهد دنبال کند باید همواره از امام و رهبر جامعه تبعین نماید، ضمن آن که بر اساس مبانی اسلامی، چنانچه جمعیتی بخواهد خودرای باشد اختلافات تشدید شده و همین مساله نیز موجب سوء استفاده دشمن می گردد.

عضو انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم گفت: در واقع مردم مسلمان که به دنبال تحقق عزت و استقلال و عظمت خود هستند، قبل از هر چیز باید امام امت را بشناسند و در مسایل کلان او را همیاری و همکاری کنند تا جامعه اسلامی تحقق یافته و بتواند اهداف متعالی خود را دنبال کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مدیران و کارگزاران جامعه نیز می بایست در امر خدمت گزاری به مردم، صادقانه رفتار کرده و خواسته های رهبری را عملی نمایند و در فعالیت های خود، دقت و صحت انجام کار را همواره لحاظ کنند چرا که عملکرد صحیح مسئولان در افزایش اعتماد میان مردم و حاکمیت بسیار مؤثر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم همچنین بیان داشت: به لطف الهی در جامعه ما، مقام معظم رهبری بعد از امام راحل در مدت سی و اندی سال وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و البته به تبع ایشان، مدیران و مسئولان نیز باید در انجام مسئولیت، صحت و دقت علمی و معنوی را سرلوحه قرار دهند تا جامعه دچار آسیب نشده و بتواند به سلامت از مشکلات عبور کند.

وی با تاکید بر این که با وجود رهبری حکیم و خردمند، نباید در جامعه ما نگرانی نسبت به آینده وجود داشته باشد، تصریح کرد: بنده به طور جدی معتقدم که امام زمان(عج) در جامعه ما در همه سختی ها مثل همین قضیه اخیر کرونا، عنایت و لطف و هدایت خود را نسبت به ما داشته و دارد و ان‌شاءالله به لطف خدا و عنایت حضرت و البته همراهی و تبعیت مردم از ولایت فقیه بر مشکلات فعلی و آینده نیز غلبه خواهیم کرد.



 

انجمن‌ها
دانشگاه‌ها
پژوهشگاه‌ها
مراجع عظام
سایر

انتشار محتوای این وبگاه تنها با ذکر منبع مجاز میباشد

X
Loading